App for bedriftskunder

Vi har utviklet en app for at hverdagen skal bli enda enklere for våre næringskunder i Trondheim. I vår app kan du bestille utstyr, tømming og innhenting med noen få tastetrykk, administrere lokasjoner og sjekke status på dine bestillinger.

Enklere avfallshverdag!

Ved å benytte vår app vil det bli enklere for deg som bedriftskunde å ha oversikt over din avfallsløsning. Alt som er innenfor våre standardløsninger vil du kunne finne og bestille.

Våre mer spesielle tjenester som henting av farlig avfall og Returasekk er ikke med i appen, fordi disse er skreddersydde løsninger – trenger du å bestille noe av dette, kontakter du vårt kundesenter som før.

Slik kommer du i gang:

Gå inn på App Store/Google Play, søk opp Retura TRV og last ned appen. For å få tilgang må du registrere en bruker, fylle inn nødvendig informasjon og sende forespørsel. Så fort din forespørsel er ferdig behandlet hos oss, vil du motta en e-post med påloggingsinformasjon.

Last ned på App Store her

Last ned på Google Play her

Ta kontakt med oss dersom du ikke har fått e-post innen en virkedag, eller om du har spørsmål.

Tilbakemeldinger:

Vi jobber kontinuerlig med videreutvikling av appen for å få den så enkel og brukervennlig som mulig. Derfor er vi avhengig av at du gir oss ærlige tilbakemeldinger på dine erfaringer med appen vår. Det kan du enkelt gjøre ved å trykke her.